Yellowcard: Vet inte, men de undrar verkligen jag också! Vi var lite sen ut för vi trodde de va "Fan corner" efter matchen. Men man tycker kanske att dom (som lappar) kunnat haft lite känsla för att de var mitt i ett slutspel.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men man tycker kanske att dom (som lappar) kunnat haft lite känsla för att de var mitt i ett slutspel.