hur ser de ut? finns de någon som vill åka till jönköping på måndag? i såfall gör en anmälan på hemsidan under resor om det. priset ligger som vanligt på 350:-+ inträde.... kommer bli minibussar om intresset finns.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
finns de någon som vill åka till jönköping på måndag?
i såfall gör en anmälan på hemsidan under resor om det.
priset ligger som vanligt på 350:-+ inträde....
kommer bli minibussar om intresset finns.