jävla kameragubbe.. zoomade in på Lehtonens grillor :P
Inlägg: 1143643
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: tänk tänk...TÄNK...
Om vi hade haft ett powerplay...
Hur svårt ska det behöva vara att komma på nått sätt att komma in i zon????
Om vi hade haft ett powerplay...
Hur svårt ska det behöva vara att komma på nått sätt att komma in i zon????