Måste säga att Challe är riktigt grym som tränare, gillar verkligen hans stil med aktiv coaching jämfört med Lillkenta, även om han är duktig så föredrar jag challe.
Jag gillar folk som brinner för det de gör och verkligen vill vinna och dessutom är asdåliga förlorare.
När nu laddar vi om, ge Bagarna pengarna han vill ha för att stanna, faan värd varenda krona.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag gillar folk som brinner för det de gör och verkligen vill vinna och dessutom är asdåliga förlorare.
När nu laddar vi om, ge Bagarna pengarna han vill ha för att stanna, faan värd varenda krona.