Fan va illa av domarna i slutspelet och som sagt inte bara 'våra' matcher. Behöver inte rabbla upp allt för alla vet väl redan incidenterna. Tid, mål, utvisningar, pååkning av målvakt räcker som referens.
Blev ganska rörd i intervjun med Johan Andersson då han säger "Det var såhär vi skulle fira med våra fans".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Blev ganska rörd i intervjun med Johan Andersson då han säger "Det var såhär vi skulle fira med våra fans".
Orkar inte ta upp nåt mer.
Ses i september.
Heja Skellefteå i slutspelet!