1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1144171

Sv: Silly Season 09/10
Tack för en mycket bra kvartsfinalserie Timrå IK. Det känns som detta kunde slutat lite hur som helst. Ni ska ha stor eloge för erat krigande och kämpande. Ni var verkligen inte ofarliga i offensiven (vilket man visste efter förra semifinalen i fjol), eller spelade tråkig defensiv hockey som en del andra lag som t.ex. Brynäs och SSK, utan offensiv och rolig hockey, speciellt på hemmaplan. Just nu känns det säker bitert att falla i en sjunde avgörande, och på så snöpligt suddenmål emot er.

Bara att hoppas att ni kommer starkt nästa säsong och får en fin silly med schyssta värvningar. Tack för mig. :)

Hälsningar från en HV71-supporter.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer