Bra kämpat, både på läktaren och på isen. Tyvärr räckte det inte riktigt ända fram. Jag saknade de fula tagen som jag hade förordat och jag såg varken bergsprängare, pentagram eller pålimmade horn.
Med dessa attribut tror jag att ni hade vunnit. Nu får ni hjälpa oss att blåsa upp badbollarna!
Nu börjar silly season för er också, välkomna in i klubben.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bra kämpat, både på läktaren och på isen. Tyvärr räckte det inte riktigt ända fram. Jag saknade de fula tagen som jag hade förordat och jag såg varken bergsprängare, pentagram eller pålimmade horn.
Med dessa attribut tror jag att ni hade vunnit. Nu får ni hjälpa oss att blåsa upp badbollarna!
Nu börjar silly season för er också, välkomna in i klubben.