1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615019 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1144715

Sv: Silly Season 09/10
Tycker det skulle vara väldigt konstigt om Sanny inte väljer Timrå, dels med tanke att det var här han fick chansen att starta om mm. Väljer han FBK blir jag besviken.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
MB: Ja man Tycker spelare som Sanny, Nordgren, även Bagarn en lite del borde tänka på vad/vilka som gjort att dom är där dom är idag.
Tyvärr verkar det vara väldigt få som tänker på detta sätt, kan nästan bara tänka på Tärnström o Kenny. iofs så spelar väl moderklubben in en del.

Skulle precis som dig bli väldigt besviken om han inte spelar i Tik nästa år.
Linkan borde erbjuda honom ett 4års kontrakt och ett fett Hus på Ön.

Tyvärr så tror jag inte Sannys nästa färg är Röd/vit.

Sv: Silly Season 09/10
MB: Ja, väljer han Löfbergs, så kan han fara åt h....te !

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...