1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1145724

Sv: Apropå nånting...
Jag kräver av linkan och robban att dom gör allt i sin makt för att få Sanny att skriva på ett flerårskontrakt. Jag vill inte se honom i FBK dressen.

Låt detta inte rinna ut i sanden.

Jag vill ha Styf, Moe, Erixon Lindström, lång tid framöver i TIK. Så vi får stabilitiet på backsidan flera år framåt.


AGERA LINKAN OM DU INTE REDAN GÖR DET.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kan inte annat än hålla med TGO/Talangscouten. Styf, Moe, Erixon och Sanny på flerårskontrakt vore guld värt!

Sv: Apropå nånting...
The great one:
Bra att du kräver detta så att inte Linkan och Robban missar att Sanny är utan kontrakt.

Hoppas nu bara att dom läser härinne .................

Sv: Apropå nånting...
Är det någon som sett Kontiola spela??? Eftersom alla verkar höja honom till skyarna.


Låt mig ta en titt på honom först innan ni kommenterar en massa dravel.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer