1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614960 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1145810

Sv: Silly Season 09/10
Laken och polarn: Långtidskontrakt är nog ganska svåra att styra under en lågkonjuktur. Men två år kanske går att få.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Ang dina spekulationer om vilka spelare man kollar på i USA så går mina tips på tre spelare...

Tim Stapleton - rightare , Snabb center bra i PP har vart två år i Finland...

Pascal Pelletier Center Rightare , har inte slagit i genom i NHL, spelar dessutom i Chicago Nyförvärv kanske ???

Alexandre Giroux Tjatar om denna kille varje år , tycker han är en enormt bra center som skulle passa skitbra som center i första kedjan i Timrå.. Hoppas kan man!!

Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: En sak jag tänkte på i din senaste blogg... Att ha Jimmie Ericsson och Sanny Lindström i samma lag skulle bli intressant ^^ Det var väl Jimmie som retade gallfeber på Sanny så han slängde handskarna och pucklade på han lite grann

Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Har du nån koll om U18 VM sänds på tv eller nåt föresten?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer