1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1146107

Sv: Apropå nånting...
Laken: Ifall spelare går på lokal eller inte är egalt....det intressanta är hur de uppför sig när de är ute. Ser inga som helst problem i att spelare rör sig ute bland folk efter en match, oavsett resultat i matchen. Kan inte tycka att de efter en förlust ska sitta hemma, avskärmad från allmänheten och skämmas eller något. Man bör däremot kunna förutsätta att alkoholintaget är högst måttligt och att uppträdandet är därefter. Uppträder man illa, är drängfull eller på annat sätt skämmer ut sig, ja då är skandalen ett faktum och ev. påföljder kan diskuteras.

Fast eg. är detta förhållningssätt som borde vara självklara för gemene man också, inte endast elitidrottsmän....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer