lungan: Är det inte lite fel och kalla Påhlsson för hemvändare? okey han är från ånge, och fadern är något i hockeygymnasiet i timrå, men spelade han inte i modo då han spelade i sverige för utom ånge ik,,,,,
Och sonne som center ser jag inget fel i, han är ju dessutom en grym tekare bara han kommer överens med dommarna om han använder klubba eller hand då han tekar:)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Och sonne som center ser jag inget fel i, han är ju dessutom en grym tekare bara han kommer överens med dommarna om han använder klubba eller hand då han tekar:)