1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1146808

Sv: Silly Season 09/10
Laken : Ledsen men din favorit Daniel Ljungkvist kan vi glömma , Oskarshamn verkar praktiskt taget sno han framför ögonen på oss :)

Sanny - Luleå , känns som killen vill trissa upp lönen mer och mer, synd han har kanske inget TIK hjärta kvar längre, han var trots bara 1 år i Schweiz jag trodde inte han skulle bli en lika stor svikare som Nordgren , men men , han är inte värd en allt för stor lön , då tar jag hellre Lindgren 10 ggr i veckan..

Samme ,, Hahah , vem fan kom på det skämtet , endast för att man säger att Nygge ska scouta i Chicago KAN han ju lika gärna åka dit för att sedan direkt åka nå annanstans , finns inte en procents chans att Påhlsson kmr till Timrå ..
Att sedan folk kalla han hemvändare är bara patetiskt..

RJ Luleå Låter perfekt...

Saaenheimo kräver 200 000 euro i månaden så han kan vi skriva av helt och hållet nu och jag tror inte Luleå har chans att få han heller utan det verkar bli Kärpät/KHL som fightas om han...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Vat stå de att han käver 2 mille i månaden ?

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: "Saaenheimo kräver 200 000 euro i månaden"

Det blir ju för fan 2 milj i månaden.

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Nu har jag inte läst "Lakens" önskelista, men är det inte Daniel Josefsson han menar?

Sv: Silly Season 09/10
Det är för lite drag härinne just nu. Medans ni väntar på alla 17 namnunderskrifter så avnjut lite musik av Pihlman.
Tingeling allihopans!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer