Inlägg: 1147545
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Sjöstedt som Zeb med korvskinnsbrallorna? Intressant.
Dock inte samma macho-stil förmodar jag. :)
Dock inte samma macho-stil förmodar jag. :)
Bland annat kan man finna följande. Föga anade man att Sjöstedt en gång gjort temporär karriär som cowboy!
"Magnus Sjöstedt vann förstapriset i maskeraden under Södertäljeresan. Han var utklädd till Zeb Macahan på ett föredömligt sätt. Men det var hårt in i det sista vem som skulle vinna. Det var många bra utklädnader såsom t.ex Fantomen och Stålmannen. Sjöstedt vann dock med en hårsmån..."