Har dom vunnit på lotto tro, Bröderna Abbott och Hedström hamnar ju där. Vad tror du Chris och Cam skall ha i månaden? Rykten säger att Rögle fyndade dom för 300 000 var för denna säsong, det lär väl nästan Luleå få betala per månad för dom, toppa det sedan med Hedström som lär ligga där någonstans han med lönemässigt,eller han kanske stannar på ca 200 000 nu?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är väl inget mot för luleå?
Har dom vunnit på lotto tro, Bröderna Abbott och Hedström hamnar ju där.
Vad tror du Chris och Cam skall ha i månaden?
Rykten säger att Rögle fyndade dom för 300 000 var för denna säsong, det lär väl nästan Luleå få betala per månad för dom, toppa det sedan med Hedström som lär ligga där någonstans han med lönemässigt,eller han kanske stannar på ca 200 000 nu?