mikenomad. SAIK tar Wargen o har gett Piros ett kontraktsförslag, 2 centrar.
Vi behöver 1 första center o 2 st till utöver Gabbe. Undrar vad vi har på G? Sen ska backar o ytterforwards in som ska täcka Pyrret o Tenkrat. Tenkrat kan vi hitta lite vartsomhelst men vart hittar vi en Pyrret?
Inte utan att man sitter o knaprar på mattkanten just nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi behöver 1 första center o 2 st till utöver Gabbe. Undrar vad vi har på G?
Sen ska backar o ytterforwards in som ska täcka Pyrret o Tenkrat. Tenkrat kan vi hitta lite vartsomhelst men vart hittar vi en Pyrret?
Inte utan att man sitter o knaprar på mattkanten just nu.