Frella: Lind var bra inte tu tal om det. Men han har sett sina bästa dagar, tycker jag. Han kommer inte att kunna spela så mycket pga alla hans skador.
Fast på den fronten kan han ju passa in i Timrå. Men jag är less på sånt nu!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men han har sett sina bästa dagar, tycker jag.
Han kommer inte att kunna spela så mycket pga alla hans skador.
Fast på den fronten kan han ju passa in i Timrå. Men jag är less på sånt nu!