Lill-strimma: Inte ännu nä, det framgår inte riktigt om de har för avsikt att låta det vara så eller om man har nåt seriöst intresse. Vet vidare inte om jag ska tycka att det är positivt eller negativt att Linkan verkar lika frustrerad som oss...På Skarins fråga vart vi är på väg har jag svaret, det är inte så svårt och är knappast på 10 poängsnivån. Vi är på väg dit fortsatt ES-status är säsongens stora mål och slutspel en jättebonus.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer