Inlägg: 1152995
Svarskommentarer
Sv: Sanny till FBK
Tikinmyheart: Massor med kletigt pålägg? Ja, i vanliga fall brukar man hålla sig till bullar, men för spuds skull tycker jag att så många som möjligt ska göra ett undantag.
Hur kunde jag vara så jävla blåögd att tro på Sannys hemkomst? Mjo, jag tror många av oss Timråiter fortfarande har minnesbilden kvar när Sanny kysser klubbmärket i semifinal match sex mot HV, och hans uttalande efter matchen att Timrå ÄR laget i hans hjärta.
Varför haussar jag upp honom mer än vad han egentligen är värd?
Livet går vidare och vi har fortfarande MPS i truppen, en färsk svensk poängkung.