Hahl Bundy: Bara hoppas att den Centeruppsättningen jag nämde inte stämmer, men fan vet om jag inte får rätt, tror att Micke L är riktigt nära att signa.
När Timrå nämner spelare som Granath o Hägglúnd, Sonntag och 37 år Lind å börjar man fan undra vad som händer innanför kansliets väggar.
Nu när Sanny avböjde så får vi hoppas att Linkan "eller förlåt TJ" inte slarvar bort Crippe, då vet jag inte vad jag gör.
Vart fan skall detta sluta, vi har haft chans att Knyta upp Warg, Tenkrat o Sanny men inte lyckats.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hahl Bundy: Bara hoppas att den Centeruppsättningen jag nämde inte stämmer, men fan vet om jag inte får rätt, tror att Micke L är riktigt nära att signa.
När Timrå nämner spelare som Granath o Hägglúnd, Sonntag och 37 år Lind å börjar man fan undra vad som händer innanför kansliets väggar.
Nu när Sanny avböjde så får vi hoppas att Linkan "eller förlåt TJ" inte slarvar bort Crippe, då vet jag inte vad jag gör.
Vart fan skall detta sluta, vi har haft chans att Knyta upp Warg, Tenkrat o Sanny men inte lyckats.