The great one: jag tror vi hade behövt ro i land Sanny för att andra skall se att det satsas, nu tror jag att många som väljer mellan Timrå o nått annat lag väljer som Sanny o Warg mfl det andra laget.
Detta är ingen bra trend eller betyg till TJ som värvare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
The great one: jag tror vi hade behövt ro i land Sanny för att andra skall se att det satsas, nu tror jag att många som väljer mellan Timrå o nått annat lag väljer som Sanny o Warg mfl det andra laget.
Detta är ingen bra trend eller betyg till TJ som värvare.