Chrippe hade 95 000 i månaden i Fbk. Han lär knappast haft sämre i Skellefteå. Frågan blir då hur mycket han begär nu efter en riktigt bra säsong i Skellefteå?
150 000 i månaden är nog inte osannolikt. F-n, det är rätt feta löner vi pratar om.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Chrippe hade 95 000 i månaden i Fbk. Han lär knappast haft sämre i Skellefteå. Frågan blir då hur mycket han begär nu efter en riktigt bra säsong i Skellefteå?
150 000 i månaden är nog inte osannolikt. F-n, det är rätt feta löner vi pratar om.