Personligen börjar man fundera hur kall är ledningen egentligen. Har dom spelare klara som dom avvaktar med att offentliggöra av en eller flera orsaker eller har man inget alls?
På måndag startar försäsongsträningen. Får man ihop ett halvt lag är det bra. När kommer den andra halvan?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har dom spelare klara som dom avvaktar med att offentliggöra av en eller flera orsaker eller har man inget alls?
På måndag startar försäsongsträningen. Får man ihop ett halvt lag är det bra.
När kommer den andra halvan?