250kg kärlek: Nej , jag tror vi kan glömma det med att han skulle habegärt för hög lön och att han hade andra åsikter än föreningen. Som jag förstått det så ansågs han och Axelsson vara för lika och då valde manen i första taget , och sedan ev Sundh om man hade råd .. Så har jag förstått det i varje fall..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som jag förstått det så ansågs han och Axelsson vara för lika och då valde manen i första taget , och sedan ev Sundh om man hade råd ..
Så har jag förstått det i varje fall..