1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1155460

Sv: Silly Season 09/10
FM: På frågan från klubbledningen om "man" ville vara kvar så var Axelsson överjävligt positiv medan Sundh var lite mer avvaktande.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
250kg kärlek: Eller så var det så att man inte gav sundh kontrakt för att platserna i tredje och fjärde femman redan var upptagna.
Eller så tyckte man kanske att hans senaste säsong inte höll måttet.
9 poäng på 52 matcher är ju kanske lite klent?
Inte vet jag men det kanske stod mellan Axelsson & Sundh och om en av dom är billigare blir ju valet lättare då man annars kanske kan se dom som jämbördiga. Sen kanske det finns mer utveckling i Axelsson?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...