Yellowcard: Det kändes väl lite väl mycket att hoppas på att Karlsson och Kronwall skulle skriva på. Känns mer logiskt att Granath är en av de två backarna. Det ligger lite bättre i lag med ledningens uttalade filosofi.
Får hoppas att den 8:e backen till slut tackar ja och är riktigt duktig. Jag hoppas fortfarande på Lehtonen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Får hoppas att den 8:e backen till slut tackar ja och är riktigt duktig. Jag hoppas fortfarande på Lehtonen.