Yellowcard: Han är billigare. Men annars? Vem vet? Vi får se, han kan ju lära sig ett o annat i Timrå. Men jag känner att vi har nog med att uppfostra spelare i o med Sonntag bla. Även Leksandsfansen är ju förvånade eftersom han inte håller ES-klass.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men annars? Vem vet? Vi får se, han kan ju lära sig ett o annat i Timrå. Men jag känner att vi har nog med att uppfostra spelare i o med Sonntag bla.
Även Leksandsfansen är ju förvånade eftersom han inte håller ES-klass.