1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1155528

Sv: Silly Season 09/10
RocknRolf2: Nu är jag iofs inte lika hockeykunnig som dig men i de matcher jag såg med LIF i vinter tyckte jag att Granath var helt ok.
Finns säkert lite utveckling i han också så det är ju ett bra val som 7-8:e back i mina ögon.
Dock förutsätter jag att det är just som det han är värvad, annars får jag väl sälla mig till "såga Linkan" gänget jag också.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
FM: Jasså? Såg du kvalserien? Eller den betydelsefulla matchen som Linkan, den fanbärare för Timrås scoutingverksamhet, "specialgranskade" mot SSK?

Sebbe och Moe har fortfarande inga höga löner i elitseriesammanhang. Tvärtom. Skogs och Styf har löner som etablerade spelare, Mattias Karlsson också. Då är har vi ungefär 3.5 etablerade löner. Varför i helskotta kan man inte liiiite mer än Granath då?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer