RocknRolf2: Ja jävlar vilken RocknRoll det var på din svada. Trodde nästan jag var ensam om att vara negativ till Granath:)
Inlägg: 1155541
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Jag tycker att det är fantastiskt intressant, att det finns dom som tycker att Granath är en bra värvning.
Själv är jag mycket tvivelaktig men jag jag säger som Nyström: Ingen blir gladare än jag om jag har fel. :)
Själv är jag mycket tvivelaktig men jag jag säger som Nyström: Ingen blir gladare än jag om jag har fel. :)