1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1155571

Sv: Silly Season 09/10
Tycho: Åkerman hade 7 bra säsonger i SAIK och därmed har du ingen poäng öht.

Eskas: RJ fick kicken av FBK ja och var väl ingen drömvärvning. Men han visade sig ändå vara sämre på isen än vad han var på "pappret". Han hade ändå några elitseriesäsonger som "ordinarie" i topplag, dessutom var han redan då involverad i landslaget. Granath har varit en av sistabackarna i fuckin Leksand.

FM: Är Lehtonen klar? Inte? Härligt i vilket fall att du tar ut det!
Man hade drömläge att ersätta två sunkiga och etablerade backar (Lotvonen och RJ) med två bättre nya bättre backar men RJs ersättare blir alltså Elias Granath. Varför prioriterar man inte backsidan mer? Jag tycker faktiskt man skulle kunna snåla in lite extra på forwardssidan för att få hit iaf motsvarande antal etablerade backar. Granath platsar varken som lovande eller etablerad. Han har ingenting att göra i ett slutspelslag!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer