Hahl Bundy: Håller med,det finns säkert backar som är bättre än Granath.
Dock måste man ju fundera över vad TIK letar efter. De vill ha en defensiv back som skulle fungera som 7-8 back. Ta Liwing som ex, han ska ju spela i ett första/andra backpar (lira PP osv) men det är ju inte det vi letar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dock måste man ju fundera över vad TIK letar efter. De vill ha en defensiv back som skulle fungera som 7-8 back. Ta Liwing som ex, han ska ju spela i ett första/andra backpar (lira PP osv) men det är ju inte det vi letar.