FM: Inte nödvändigtvis. Men när vi uppenbarligen kan ta hit vilken skit som helst så är det väl enklare att "scouta" i Gärdehallen än i Ejendals... De bästa backarna i Sundsvall är dessutom säkert billigare.
Helt seriöst så tycker jag Stefan Andersson eller Niklas Öhman i Sundsvall är bättre värvningar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
De bästa backarna i Sundsvall är dessutom säkert billigare.
Helt seriöst så tycker jag Stefan Andersson eller Niklas Öhman i Sundsvall är bättre värvningar.