1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1155631

Sv: Silly Season 09/10
250kg kärlek: Ja, alltså om det nu är så att man "behöver" värva en billigare spelare för att kunna fylla på med Karlsson och Lehtonen så tycker jag likväl att Granath är en förbannat konstig och dålig värvning. Oavsett prislapp. Jag vill att laget ska vara så bra som möjligt och tycker inte att det finns några motiv whatsoever att värva en spelare som inte håller elitserieklass för fem öre. Får vi några skador, vilket vi garanterat kommer få, blir det extremt jobbigt. Det kommer att bli jagande efter backar mitt under säsongen i vanlig ordning. Trust me!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...