Foyn: Sonntag tycker jag känns sisådär som ny talangback i och med att han ändå är 22 och inte har visat någon större talang än så länge. Men ok då, han har iaf två år på sig att utvecklas och man gör ju inte om idiotin att låna spelare som ska bli bra på sikt (Persson). Granath? Nej. Nejnejnej.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Granath? Nej. Nejnejnej.