Men en annan grej. Ävem om man på förhand säger att han eller han är tänkt som sjunde back till att börja så har ju alla samma förutsättningar att få spela på 6 backar. Det är ju alltid bäst för dagen, eller bäst form helt enkelt, som ska spela.
Jag tror att det kan bli hårt om platserna där bak. Mer hårt än någonsin faktiskt. Förutsatt att Lello blir kvar, eller nån likvärdig som ersättare. Men även förutsatt att det slår väl ut med Granath, och Sonntag får man ju inte glömma.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men en annan grej. Ävem om man på förhand säger att han eller han är tänkt som sjunde back till att börja så har ju alla samma förutsättningar att få spela på 6 backar. Det är ju alltid bäst för dagen, eller bäst form helt enkelt, som ska spela.
Jag tror att det kan bli hårt om platserna där bak. Mer hårt än någonsin faktiskt. Förutsatt att Lello blir kvar, eller nån likvärdig som ersättare. Men även förutsatt att det slår väl ut med Granath, och Sonntag får man ju inte glömma.