RTS: Nä, det är det som är problemet med dig och några till. Ni tror ingenting, ni vet att det blir skit med Linkan och att arslet var Gud.
Inlägg: 1156636
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Skulle säga så här istället, Vi vet ingenting men vi tror att Nubben var kung.