FM: Nej men allvarligt så var det ett skämt med Kung etc. Vi får se vad som händer framöver, och självklart kommer det in klasspelare, bara hoppas dom är många och bra nog att lyfta Timrå till slutspel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
FM: Nej men allvarligt så var det ett skämt med Kung etc. Vi får se vad som händer framöver, och självklart kommer det in klasspelare, bara hoppas dom är många och bra nog att lyfta Timrå till slutspel.