1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1157593

Sv: Apropå nånting...
Mathias: 6 år för Per Ledin är inte dåligt.

Nej jag tror nog att Sundh kommer få det tufft i HV71 konkurrensen är stentuff

Första femman

Voutilainen - Davidsson - Törnberg
Melin - Beech - Laine
Lindström - Falk - Ledin
Ullström - Örnerud - Sundh/Persson

Sedan ska väll även Tedenby in i detta lag.

Nej Sundh tror jag kan får det tufft i HV71 risk för utlåning.

Han kommer knappast att platsa i de tre första formationerna!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
lungan:

Tror HV kedjor kommer se ut så här 09/10


Voutilainen - Davidsson - Thörnberg

Ledin - Beech - Laine

Tedenby - Falk - Melin

Ullström - Örnerud - Sundh

Extra forward

Johan Lindström

Får HV behålla Louma på backen ser det jävligt bra ut..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer