1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1158034

Sv: Silly Season 09/10

Ambroo: Håller med dig, NK har alltid enligt mig varit en av de bästa i Finska landslaget. Nk är en riktig klasspelare som besitter en bra defensiv kombinerat med en grym offensiv. 

Något säger mig att Linkan kommit riktigt långt ang denna värvning, förmodligen mkt längre än vad han säger i tidningarna. Skulle inte bli förvånad om detta redan är klart.

Det man undrar över är vad som får  NK att välja just Timrå. Knappast pengarna, knappast chansen att vinna något, knappast det sociala med att bo i Örnen, nej detta är en liten gåta. En trevlig sådan.

Go Timrå go.


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
RTS: Kommer Niko så måste man ju endå säga att på något jävla vis har Timrå IK ett sätt att få riktigt bra spelare till sig, de är faktiskt lite imponerande av "lilla Timrå".

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...