1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 11585

Sv: Klacken Skandal
De var någon som sa att klacken var bättre i Lördas en i Tisdas, inte en suck! Jag menar, vi kan ju bättre, iof kan ja förstå í Lördas, men tisdas kunde vi ha tagit i lite till!
De är Fredag före lördag, och då blire väll ett antal timmar mer man e uppe, åå festar eller vad man gör, ja va själv j*vligt trött och orkade inte stå åå skrika, men iof är det ingen ursäkt! Man ska ju stötta dom i vått åå tortt, + att klacken kom igång när timrå gjorde 3-2 vilket jag tycker e ganska, tråkigt på nåt vis, ska man inte kunna hejja fram sitt lag även fast man ligger under eller liknande? Ja undrar jag....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...