Manderville: Ibland kan man ju fundera......Den där artikel kom ut igår, och här på HS snackar vi hockey 24/7 och du kommer in här lite smått spänd för att du släpper en "nyhet" ? Vad tror du om oss egentligen? Tror du inte vi pratar om hockey här eller?
Varför har alla så svårt att scrolla igenom iaf kvällens och dagens inlägg lite snabbt!?!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Varför har alla så svårt att scrolla igenom iaf kvällens och dagens inlägg lite snabbt!?!
**Ja ä inte bitter**