nästa fantastiska länk , vi har ust nu tappat allt i Timrå, hjärtat i Timrå finns ej längre känns det som. en desperat klubb. dags att ringa Z:a och modin och be om pengar!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
nästa fantastiska länk , vi har ust nu tappat allt i Timrå, hjärtat i Timrå finns ej längre känns det som.
en desperat klubb.
dags att ringa Z:a och modin och be om pengar!!!