JimmyH: Japp. Min syster jobbar ju på expressen och desto mer sundsvallsanknytning desto bättre, hehe :) Dessutom tycker jag att dom är bättre på hockey än aftonbladet. Och eftersom HS är kompis med vissa av spelarna så blir ju artikeln mer giftig så att säga.
Nej men det är ju aldrig trevligt när sådan här info nås ut i den mediala världen. Det kan jag väl iaf hålla med om. Vi lallar på så ordnar det sig nog. Tids nog kommer dom ju få sina pengar och då är väl alla nöjda och glada.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej men det är ju aldrig trevligt när sådan här info nås ut i den mediala världen. Det kan jag väl iaf hålla med om. Vi lallar på så ordnar det sig nog. Tids nog kommer dom ju få sina pengar och då är väl alla nöjda och glada.