Linkan som säger att han e utvecklingsbar!!!! Men om han nu j-la bra som Linkan vill ha det till, varför finns han då inte med i Kanadas amatörlag i VM????? Visst behöver vi äldre spelare, men det finns väl andra kan jag tro???
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Linkan som säger att han e utvecklingsbar!!!! Men om han nu j-la bra som Linkan vill ha det till, varför finns han då inte med i Kanadas amatörlag i VM????? Visst behöver vi äldre spelare, men det finns väl andra kan jag tro???