mikenomad: Med en dåres envishet vidhåller jag min ståndpunkt. :)
Själv har jag nu ett måtto som alla härinne from med nu behöver ta till sig precis som jag nu gör: Tro inte på någonting tills dess att det har förnekats offentligt. :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Själv har jag nu ett måtto som alla härinne from med nu behöver ta till sig precis som jag nu gör:
Tro inte på någonting tills dess att det har förnekats offentligt. :)