1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1160017

Sv: Silly Season 09/10
Frella: Det beslutades att Sonnie inte är tänkt som center kommande säsong. Det är väl nu på slutet som frågan tagits upp igen.
Det verkar vara en hel del fram och tillbaka under denna silly season vilket känns så där. Jag blir minst sagt förvånad om man använder Sonnie som center. Han kan få centra vid skador, inte annars.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Skarin: Jo var det jag menade. Om man som Linkan går ut och säger att Sonnenberg är ett alternativ som center efter att man tidigare sagt att han ska fungera som ytter efter att man tänkte om första gången så känns det ju märkligt (mörka mot media?) om nu Lind skulle skriva på. Eller är han våran omtalade förstacenter? =)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer