Angående Pyrre så tror jag Jimmy H var den första som satte det på pränt i sin blogg där han hört att Pyrre spelar i Frölunda om det inte blir ngt NHL.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Que? Har jag missat nåt?"
Angående Pyrre så tror jag Jimmy H var den första som satte det på pränt i sin blogg där han hört att Pyrre spelar i Frölunda om det inte blir ngt NHL.
http://blog.st.nu/tikare/2009/05/06/tik-borde-bli-som-usa/