FM: Jo då. Den killen dök väl upp på tapeten för ganska så länge sedan. Han är ju ingen ersättare till Lello och är ju heller ingen förstaback, men man får väl kanske vara glad för det "lilla". Kan säkert bli så att det inte värvas någon back alls också. Vi får helt enkelt se vad som händer.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Han är ju ingen ersättare till Lello och är ju heller ingen förstaback, men man får väl kanske vara glad för det "lilla". Kan säkert bli så att det inte värvas någon back alls också.
Vi får helt enkelt se vad som händer.