1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1160123

Sv: Silly Season 09/10
Simmalugnt: Svårt att vara i Bruuunäs position 3 st nya. Dom andra spelarna var bara avdankade gubbar ingen ville ha så dom var lätt att skriva nytt kontrakt med.....


Känns som att vi siktar lite högre än Bruunäs och får han bara till detta Linkan så ska det nog bli bra!

Men en ska har Brunäs lyckats med iaf, långa kontrakt nästa säong går bara 9 st ut, I Timrå går 11st ut och då är inte ens laget spikat och vi hade ju massa utgående iår också, så då borde det kunna vara färre med utgående 09/10!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe:

Siktar högre?


Jo förra säsongen siktade vi ju högt och hamnade ändå efter Brynäs.

Jag tror inte Brynäs blir sämre nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...