1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1160359

Sv: Silly Season 09/10
RTS: Känner precis samma sak... för några år sen känndes det som vi blev bättre o bättre för varje säsong och var på allvar en utmanare till "dom fyra stora"....... nu känns det som en nedåtgående spiral o kännslan just nu såvida man inte bjuds på några överraskande värvningar är att vi får kämpa hårt i vinter för att undvika kvalserien... och om så blir fallet, att vi med nöd o näppa håller oss kvar .... hur aktraktivt blir Timrå som klubbval säsongen efter det för nya spelare?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...